torsdag 21. februar 2008

Ting 6: Vennesteder

At et vennested krever engasjement er helt sikkert! Noen ganger kan det bli litt mye...


Ja, jeg er aktiv bruker av facebook. Her pleier jeg kontakten med både nære og de litt mer "fjerne" vennene mine. Her er gamle naboer tatt inn i varmen, tidligere klassekamerater har funnet hverandre igjen, jammen stikker ikke en "gammel" kjæreste innom og ikke minst alle de gode vennen som man til daglig også har kontakt med gjennom jobb og fritid.




Jeg ville ikke opprette en ny profil på facebook, til tross for at jeg burde skille jobb og privat. Men nå har jeg møtt en viss metning når det gjelder nye steder med tilhørende brukernavn og passord. Jeg har en følelse av å miste litt kontroll på hvor jeg er aktiv på nett til enhver tid..




Men oppgaven er løst: Jeg har profil på facebook, jeg har søkt opp noen "gamle og nye" venner som er blitt lagt til som venn, bilde og album har jeg fra før og til sist har jeg skrevet på veggen etter å ha meldt meg inn i "23 ting om 2 null" samt noen slektslignende grupper.


Med dette anser jeg ting 6 som fullført!

Ingen kommentarer: