lørdag 9. februar 2008

4. Direkte kommunikasjon

Nå er jeg på trygg grunn igjen. Direkte kommunikasjon er jeg så absolutt kjent med. Jeg har over en tid brukt å kommunisere via msn. MSN gir meg mange muligheter til å pynte på tekst og sette inn ikoner. Det er jo litt morsomt det også!!

Å chatte er en kjekk måte å "snakke" med noen på. Det går fortere enn e-post og man sparer stemmen... Noen ganger passer det å ringe, noen ganger passer det å sende en e-post, og andre ganger passer det å kommunisere ved å chatte. Men det aller beste er jo å treffe vennene sine, ingen annen kommunikasjon kan slå det. Men i en travel hverdag er det godt at man kan kommunisere allikevel, og det på ulike måter!

Jeg har aldri brukt GTalk, men det kan jeg jo prøve senere. Jeg har prøvd å chatte i åpent rom, men det passet ikke meg. Det var så mye dumt og mange "rare" mennesker. Nå chatter jeg kun med de som ligger i Windows Live Messenger-lista mi.


Jeg har tenkt å sjekke ut http://www.biblioteksvar.no

Ingen kommentarer: