fredag 28. mars 2008

Ting 12

Bokmerker på nett er jo egentlig ikke noe nytt. Men med den nye sosiale bokmerkingstjenesten lagres favorittene på nettet i stedet for lokalt på PCen. Fordelen er selvsagt at du har tilgang til favorittene dine; uavhengig av hvor du er. For meg var dette ukjent, så det blri spennende å prøve. Jeg leste også at Del.icio.us nylig ble kjøpt opp av giganten Yahoo.

Jeg startet ferden ved å la DinSide guide meg.
Nå har jeg konto på Del.icio.us og dermed fått denne kjekke "Tag"-knappen. Jeg har lagt noen ting der, f.eks vårt eget bibliotek. Her er min konto, den er noe tynn ennå, men det kommer mer! http://del.icio.us/catnil

Jeg laget meg en konto på StumbleUpon og skal utforske videre der. Har invitert noen facebookvenner til å joine!

Og med dette mener jeg at ting 12 er i boks!

Ingen kommentarer: