fredag 28. mars 2008

Ting 11 Organisering av bøkene

Jeg er glad i oversikter over hva jeg leser og har lest. Derfor lager jeg boklister som jeg fører inn hva jeg leser, noen ord om hva boka handler om, aldersrelateringer og gir et slags terninkast. Disse boklistene lager jeg selv, og en bokliste har jeg liggende på bokklubben.no som oppdateres etterhvert som jeg leser. I MappaMi ligger også bøker på huskeliste, bøker jeg har lyst til å lese, men kanskje ikke har tid til akkurat nå.
Med dette som bakgrunn ser ting 11 interessant ut. Etter mye kløning på forrige ting håper jeg at dette går greiere...:)

Jeg hadde aldri hørt om LibraryThing, siden den finnes på norsk velger jeg det!


Her får du en liten smakebit over hva jeg har lagt til! Mer kommer senere!
Jeg har invitert noen venner også!

Ingen kommentarer: